Wednesday, January 23, 2013

美女廚房

說的當然不是我,我不是美女,廚房也亂得不堪入目。要說的是最近看得有點著迷的其中兩位美女廚師, Rachel 的小小廚房,讓我回想起我在西貢的第一個廚房,第一次可以無所顧忌的做自己想吃的菜,第一次做了我愛的椰子煲雞湯,那種自由與快樂,一生難忘。



Miss Sophie 的鄉間廚房,美得有點不真實。做的菜都有小故事作襯托,加上那滿有詩意的英倫口音,感覺特別美味。

2 comments:

  1. I used to love washing Rachel on TVB Pearl when I still had a TV. I am more drawn by her beauty and confidence and ease more than her food though.

    ReplyDelete
  2. I also find her very charming, and her choice of clothes...the colours are what I wish I could wear, but I never have the guts to!

    TV, sometimes I also want to get rid of our TV (P has it on most of the time when we're home, it's like his lifeline)!

    ReplyDelete