Tuesday, January 19, 2016

零食

以前買南瓜是為了吃肉,從今以後買南瓜大概只為吃南瓜子。
在薯片糖果餅乾曲奇汽水完全絕跡的家裡,這一小盤南瓜子沒幾天便消失於塵世。
烤南瓜子原來易過借火,但剩下的大半個南瓜,卻繼續滯銷。
看來再過幾天仍吃不掉,便要淪為廚餘了,慘慘﹗
南瓜忌廉湯是我家唯一有銷路的南瓜類菜式,
可惜我用來打湯的 hand-held blender,仍不知在哪一箱裡,唉﹗

6 comments:

  1. 味道是否似瓜子?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香江的瓜子其實勁咸,主要只有鹽味 (我覺得 :P )。自家焗的南瓜子落好少鹽原來已好夠味,味道,好 nutty,好香,但唔熱氣。我地趁新鮮出爐連殼都食埋 (食得架),火候對的話個殼又香又脆,仲好味過粒瓜子﹗

      Delete
  2. 煲老火湯?煲南瓜西米露?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 煲湯試過 lu,完全賣唔出,我又飲唔了,所以最後隔渣用D水來煮飯﹗

      西米露一般只係淡淡的甜味,南瓜味會好明顯,所以一定會賣唔出。 :/

      Delete
  3. 切厚片,灑些鹽,小小油,焗至表面小小焦,當配菜,很香甜,很好。我覺得味道還有些似當年的烤蕃薯呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢味試過啦,我仲加左咖哩去蓋過南瓜味添 (以為可以瞞過佢)﹗好在只落左少少測試巿場,盤中薯仔、茴香、紅洋蔥、紅蘿蔔都賣得出,就係南瓜片被歧視....佢只喝某個南瓜忌廉湯,我估主要係因為有忌廉同檸檬蓉的香.... >.<

      個南瓜今晚已掉Q左....唉....

      Delete